BIJ ONS WERKEN 

Wij voor jou,

jij bij ons.

Solliciteer direct!

Wij streven naar een veiligere wereld.

In de wereld van Comelit staat iedereen centraal in projecten en ideeën. Gedreven door de passie voor veiligheid en de wens om te innoveren, willen wij het potentieel van de mens vergroten. Of het nu gaat om het ontwerpen van een nieuwe intercom, het uitbrengen van een nieuwe app of het verlenen van assistentie, de missie van iedereen is altijd hetzelfde: de wereld veiliger maken. Ook voor jou.
Wij zijn ervan overtuigd dat verschillen de creativiteit bevorderen en innovatie versnellen en wij geloven dat het essentieel is om een ​​omgeving te creëren waarin alle mensen zich veilig voelen.

We streven er ook naar om een ​​gezond evenwicht tussen werk en privéleven voor onze medewerkers te bevorderen. We begrijpen dat iedereen verschillende behoeften heeft en daarom bieden we een scala aan voordelen, waaronder opties voor werken op afstand, flexibele uren en deeltijdcontracten, om onze teamleden te helpen de balans te vinden die voor hen het beste werkt. We zijn milieubewust en streven ernaar een positieve impact te hebben op de wereld om ons heen. We streven ernaar onze CO2-voetafdruk te verkleinen en duurzame praktijken te bevorderen bij alles wat we doen.

Zie de openstaande vacatures 

0

Medewerkers

0

Vestigingen

0

Landen waarna we exporteren

0

R&D centra

Een rondleiding langs onze locaties.

Comelit is ‘geboren’ in Italië, maar onze geschiedenis gaat veel verder dan Bergamo! Van Los Angeles tot Parijs, van Singapore tot Londen, we hebben kantoren over de hele wereld: er zijn 10 landen waar we vestigingen hebben en onze kantoren in Italië bevinden zich in 16 regio’s!!

Internationaal 

De “With You. Always” begint in het bedrijf.

Voor Comelit betekent het centraal stellen van de mens in de bedrijfsdoelstellingen in de eerste plaats dicht bij zijn werknemers. Het succes van Comelit is gebaseerd op zijn mensen. Toen de  nieuwe slogan “With You. Always” werd bedacht, gingen de gedachten uit naar degene die voor Comelit werken.

Hier is de relatie tussen mensen en het bedrijf ‘ontworpen’ om de vaardigheden en eigenaardigheden van elk te verbeteren. Het doel van Comelit is om routes te plannen en aan te bieden om kennis, vaardigheden en werkervaring uit te breiden en te verbeteren, om een constante persoonlijke en professionele groei van middelen te garanderen. Als bewijs, in de periode van twee jaar 21-22 werden 12.744 uur training verstrekt!

Solliciteer nu!

Voor een bedrijf als het onze, dat werkt met technologie en innovatie, zijn het de mensen die ons met hun vaardigheden en competenties in staat stellen om te slagen: gemotiveerde, toegewijde mensen, die hun energie investeren in complexe en gearticuleerde activiteiten die noodzakelijkerwijs een optimaal niveau van welzijn vereisen.
Silvia Brasi
President Comelit
In de ontwikkeling en opleiding van onze medewerkers hebben we de grootste kansen om impact te maken. Investeren in mensen is de echte manier om te blijven groeien en ons bedrijf steeds aantrekkelijker te maken, ook voor de jonge talenten waar we voortdurend naar op zoek zijn.
Jolanda Bernardi
HR Manager

Mensen altijd centraal

Een stimulerende omgeving

Persoonlijke en professionele trainingen

Mensen altijd centraal

Een stimulerende omgeving

Persoonlijke en professionele trainingen

Kom ons team versterken

en maak onderdeel uit van de Comelit familie!

Openstaande vacatures

With You. Always

Caregiver definieert onze persoonlijkheid

Wat zoeken wij

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Technical Support Engineer die wil helpen onze Comelit systemen te ondersteunen. Service- en ondersteuningsgericht help je onze klanten, beantwoord je hun technische vragen en geef je advies over onze producten. Samen met collega’s werk je in een team en zorg je ervoor dat de juiste configuraties worden aangeboden en systemen werkend opgeleverd kunnen worden. De vragen komen binnen via telefoon, e-mail of CRM en worden door je afgehandeld.

Wij bieden een mooie en vrije omgeving waar initiatief en creativiteit van harte welkom zijn.

Voel je aangesproken

Dit is een functie voor een monteur die liever een regelmatige baan heeft op kantoor maar ook voor iemand die lang op een binnendienst heeft gewerkt en nu een nieuwe uitdaging zoekt of (nog) een aantal jaren bij een bedrijf wil werken waar je de ervaring in telefonische ondersteuning kunt gebruiken. Leeftijd mag geen vraag zijn voor een functie, maar omdat Comelit Nederland ook zoekt naar ervaring willen we duidelijk maken dat elke leeftijd zich aangesproken moet voelen.

Voel jij je aangesproken? Lees dan verder en vindt de uitdaging die bij jou past!

Wat je gaat doen?

Veranderen betekent ontwikkelen

Comelit groeit snel in Nederland en er is veel informatie die we naar de markt willen brengen. We doen ons werk van advies, het verkooptraject en de ondersteuning anders dan anderen in ons stukje van de markt. We overtreffen verwachtingen en het lukt ons het motto dat we willen verspreiden waar te maken: With You. Always.
We hebben op de binnendienst een plek voor een collega Technical Support Engineer die een technische achtergrond heeft en die installateurs kan helpen met het inrichten en werkend maken van onze systemen. Van afstand nemen we systemen over en kijken we mee via TeamViewer. Samen met collega’s in Nederland, maar ook met collega’s uit Italië helpen we de klanten met kennis en kunde.

Als Technical Support Engineer heb je een uitdagende hands-on rol, waarbij je technische kennis dagelijks wordt gebruikt en uitgedaagd. Daarnaast ga je veel communiceren met klanten en collega’s.

De werkzaamheden worden uitgevoerd op de binnendienstafdeling, waar de prioriteiten worden aangegeven door de coördinator van deze afdeling. Het takenpakket van wat bij de functie hoort is divers maar bestaat hoofdzakelijk uit:

  • Beantwoorden van vragen van installateurs, groothandels en collega’s.
  • Het maken van offertes en het uitzoeken van technisch kloppende configuraties.
  • Het oplossen van storingen of ondersteunend zijn in het werkend maken van een systeem.
Wat heb jij in huis

Om de groei en ontwikkeling die je wilt doormaken waar te kunnen maken en om mee te kunnen bouwen aan de Comelit ambities verwachten we van jou het volgende:

  • Je hebt tenminste een mbo werk- en denkniveau, een afgeronde mbo-opleiding in de richting van elektrotechniek of vergelijkbaar is een pre. Ervaring met klanten support op een callcenter zal zeker ook passen.
  • Je hebt technisch inzicht en dit is jouw passie.
  • Je hebt commercieel inzicht.
  • Je hebt goede schriftelijk- en mondelinge communicatieve vaardigheden.
  • Je bent vooral betrokken, ambitieus, creatief, verfrissend en je werkt gestructureerd.
  • Je bent een teamspeler (noodzakelijk passend in bestaand team).
  • Je bent bereid tot studeren en leren.
  • Je hebt een analytisch denkvermogen.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Je hebt een redelijke beheersing van de Engelse taal.
  • Je geeft graag hulp en wil graag werken bij een bedrijf dat zich kenmerkt als caregiver.
Wat bieden wij?

Om goed te kunnen presteren moet het bedrijf en de werkomgeving inspirerend en uitdagend zijn. Je moet je thuis voelen en weten dat je mening wordt gewaardeerd. Natuurlijk is dit een groeiproces waarin je ons moet leren kennen, daarom hoort bij iedere functie binnen Comelit een inwerktraject. Tijdens het inwerktraject leer je in een aantal weken alle facetten van ons kennen en zul je merken dat onze collega’s caregivers zijn.

Comelit ziet iedereen die bij haar werkt als behorend tot het totale team, de familie. We zijn ons ervan bewust dat een relatie is gebaseerd op vertrouwen dat wordt gecreëerd door aandacht en communicatie.

  • Comelit bied je volop ruimte tot groei. Bij aanvang zullen diverse trainingen en opleidingen onderdeel zijn van je inwerkperiode.
  • Flexibele werkindeling is mogelijk maar voor deze functie hebben we voorkeur voor 40 uur.
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen passend bij de functie.
  • In overleg werken vanuit huis mogelijk. (Vanaf 1 mei 2022 werken medewerkers minimaal 2 dagen op kantoor waarbij iedere verhouding mogelijk is).
  • Reiskosten- en thuiswerkvergoeding en alle voorzieningen om vanuit huis te werken zoals een laptop.
  • Goede arbeidsvoorwaarden vastgelegd in een jaarlijks aangepast handboek.
  • Een salarisindicatie publiceren we liever niet via deze weg. Ben je nieuwsgierig? Neem dan gerust contact op.
Neem de volgende stap

Ben jij deze ambitieuze Technical Support Engineer die samen met ons wil groeien? Solliciteer nu op deze vacature! Wij komen graag met je in contact en nodigen je uit voor een goed gesprek waarin we je kunnen laten beleven wie wij zijn.

Stuur jouw sollicitatie  

Open sollicitatie 

Stuur ons jouw cv met een korte motivatiebrief.