Wij streven naar een veiligere wereld.
In de wereld van Comelit staat iedereen centraal in projecten en ideeën. Gedreven door de passie voor veiligheid en de wens om te innoveren, willen wij het potentieel van de mens vergroten. Of het nu gaat om het ontwerpen van een nieuwe intercom, het uitbrengen van een nieuwe app of het verlenen van assistentie, de missie van iedereen is altijd hetzelfde: de wereld veiliger maken. Ook voor jou.
Wij zijn ervan overtuigd dat verschillen de creativiteit bevorderen en innovatie versnellen en wij geloven dat het essentieel is om een omgeving te creëren waarin alle mensen zich veilig voelen.
We streven er ook naar om een gezond evenwicht tussen werk en privéleven voor onze medewerkers te bevorderen. We begrijpen dat iedereen verschillende behoeften heeft en daarom bieden we een scala aan voordelen, waaronder opties voor werken op afstand, flexibele uren en deeltijdcontracten, om onze teamleden te helpen de balans te vinden die voor hen het beste werkt. We zijn milieubewust en streven ernaar een positieve impact te hebben op de wereld om ons heen. We streven ernaar onze CO2-voetafdruk te verkleinen en duurzame praktijken te bevorderen bij alles wat we doen.
Medewerkers
Vestigingen
Landen waarna we exporteren
R&D centra
Een rondleiding langs onze locaties.
Comelit is ‘geboren’ in Italië, maar onze geschiedenis gaat veel verder dan Bergamo! Van Los Angeles tot Parijs, van Singapore tot Londen, we hebben kantoren over de hele wereld: er zijn 10 landen waar we vestigingen hebben en onze kantoren in Italië bevinden zich in 16 regio’s!!
De “With You. Always” begint in het bedrijf.
Voor Comelit betekent het centraal stellen van de mens in de bedrijfsdoelstellingen in de eerste plaats dicht bij zijn werknemers. Het succes van Comelit is gebaseerd op zijn mensen. Toen de nieuwe slogan “With You. Always” werd bedacht, gingen de gedachten uit naar degene die voor Comelit werken.
Hier is de relatie tussen mensen en het bedrijf ‘ontworpen’ om de vaardigheden en eigenaardigheden van elk te verbeteren. Het doel van Comelit is om routes te plannen en aan te bieden om kennis, vaardigheden en werkervaring uit te breiden en te verbeteren, om een constante persoonlijke en professionele groei van middelen te garanderen. Als bewijs, in de periode van twee jaar 21-22 werden 12.744 uur training verstrekt!
Mensen altijd centraal
Een stimulerende omgeving
Persoonlijke en professionele trainingen
Kom ons team versterken
en maak onderdeel uit van de Comelit familie!
Openstaande vacatures
With You. Always
Als lid van het Salesteam, ben je als (junior)Account Manager verantwoordelijk voor het verzamelen, vastleggen en overdragen van kennis over het productenpakket van Comelit Nederland BV.
De afzet van Comelit producten gaat uitsluitend via elektrotechnische groothandels. Echter Comelit kiest ervoor om alle betrokkenen van de bouwkolom direct te Informeren en ondersteuning te bieden. Daarvoor zijn de taken van onze accountmanagers van zowel technische als van commerciële aard. Het creëren van een afzetmarkt voor Comelit producten creëren en uitbouwen binnen de Nederlandse elektrotechnische installatie branche en de Security branche is een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden.
De verwachting is dat je autonoom kunt werken. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, uitvoeren en
bijhouden van verkoop en accountplannen alsmede het leggen van het eerste contact met potentiële
opdrachtgevers d.m.v. acquisitie. Je rapporteert direct aan de manager sales en werkt nauw samen met de
verschillende disciplines/collega’s binnen de organisatie.
De functie van accountmanager is veelzijdig en biedt je een breed perspectief op het gebied van zelfontplooiing en carrière mogelijkheden. In jouw regio ben je op de eerste plaats verantwoordelijk voor het gehele offerte traject, informeren, verkopen en ondersteunen.
Comelit Nederland is een verkoop organisatie, daarom is onze focus gericht op het creëren van waarde en
marktaandeel. Echter als dochteronderneming van Comelit groep SPA spelen we een belangrijke rol bij het
ontwikkelen/uitbreiden van het productenpakket zodat deze goed aansluit op de behoefte van de markt.
Wat je gaat doen?
- Je beheert bestaande relaties en bouwt het aantal klantrelaties in jouw regio uit
- Interview je diverse mensen van woningcorporaties, commercieel vastgoed -eigenaren en – beheerders
en service partners om hun wensen en behoefte in kaart te brengen - Bezoek je, neem je deel aan en bereid je workshops en symposia voor in jouw regio om jouw netwerk op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen;
- Verzamel je marktinformatie en methodieken naar concrete ontwikkeling en functionele verbeteringen van het bestaande pakket.
- De commerciële opvolging en begeleiding van offerte tot opdracht liggen bij jou
Wat heb jij in huis?
- Een afgeronde HBO opleiding;
- Sterke overtuigingskracht en empathisch vermogen
- Proactieve houding, accuratesse en open staan voor ontwikkeling
- Flexibel ingesteld, actie- en resultaatgericht en communicatief vaardig
- Doorzetting- en incasseringsvermogen
- Oplossingsgericht
- In het bezit zijn van een in Nederland geldig rijbewijs
Wat bieden wij?
- Gedegen inwerkperiode, zoals interne trainingen
- Uitdagende, afwisselende functie bij een succesvolle onderneming
- Inspirerende werkomgeving
- Interessante groeimogelijkheden
- No-nonsense werkklimaat met korte communicatielijnen
- Uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket
- Vakantietoeslag van 8% over het brutoloon
- 25 vakantiedagen
Wat zoeken wij
Wij zijn op zoek naar een getalenteerde Sales Support Medewerker die een nieuwe uitdaging aan wil
gaan en met ons wil bouwen aan de toekomst. Wij bieden een mooie en vrije omgeving waar initiatief
en creativiteit van harte welkom zijn.
Wanneer je het verschil wilt maken binnen een klein team, veel wilt leren en dynamiek wilt voelen en
daaraan wil meewerken, dan pas je bij ons. Niets ligt bij ons vast in oude processen omdat iedereen
binnen Comelit weet dat doordat je dingen anders doet je het verschil zult maken. Een werkplek om je
creativiteit in praktijk te brengen en ons nog meer zichtbaar te maken. Wij geloven dat iemand
excelleert wanneer het werk dat gedaan wordt energie geeft.
Wat je gaat doen?
Veranderen betekent ontwikkelen
Comelit groeit snel in Nederland en er is veel informatie die we naar de markt willen brengen. We doen
ons werk van advies, het verkooptraject en de ondersteuning anders dan wie ook in ons stukje van de
markt. We overtreffen verwachtingen en het lukt ons het motto dat we willen verspreiden waar te
maken: With You. Always.
Daarom zijn we opzoek naar een Sales Support Medewerker die onze buitendienst aanvult en
ondersteunt.
Als Sales Support Medewerker heb je een uitdagende rol, waarbij je verantwoordelijk bent voor
(ondersteunende) sales activiteiten. Het takenpakket van wat bij de functie hoort is divers maar
bestaat hoofdzakelijk uit:
- Telefonisch opvolgen van gemaakte offertes conform verkoopplan.
- Eigen bellijst samenstellen en onderhouden op basis van CRM.
- Registreren van telefoongesprek en verkoopactiviteiten in CRM.
- Bijhouden van de pijplijn van de verschillende accountmanagers.
- Nauw samenwerken met de collega’s van de binnen- en buitendienst om de pijplijn up to date
te houden. - Beheren van de agenda’s en bezoekschema’s van het accountteam.
- Gerichte telefonisch acquisitie plegen naar potentiële projecten en bijbehorende betrokkenen.
- Het ondersteunen van en, indien gewenst, deelnemen aan (internationale) vakbeurzen.
Alle bovengenoemde taken worden op aanwijzing van en in overleg met de Manager Sales
uitgevoerd.
Wat heb jij in huis
Om de groei en ontwikkeling die je wilt doormaken waar te kunnen maken en om mee te kunnen
bouwen aan de Comelit ambities verwachten we van jou het volgende:
- Je hebt tenminste een MBO werk en denkniveau
- Open communicatie en assertief (open en goed kunnen luisteren en herhalen)
- Bedrijfsmatig inzicht (belangen van organisatie doorzien)
- Commercieel inzicht (overleg en reactie naar klanten)
- Goede vaardigheden in bediening computer en omgang Windows applicaties
- Team speler (noodzakelijk passend in bestaand team)
- Goede telefoonstem
- Positieve grondhouding
- Bereidheid tot studeren en leren.
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
- Je hebt een redelijke beheersing van de Engelse taal (niet bijzonder vereist)
- Meerdere dingen gelijktijdig kunnen doen.
- Inzicht in prioriteitenstelling
Wat bieden wij?
Om goed te kunnen presteren moet het bedrijf en de werkomgeving inspirerend en uitdagend zijn. Je
moet je thuis voelen en weten dat je mening wordt gewaardeerd. Natuurlijk is dat een groeiproces
waarin je ons moet leren kennen. Daarom hoort bij iedere functie binnen Comelit een inwerktraject of
zoals wij dat noemen een On-Boarding. Een aantal weken waarin je alle facetten van ons leert kennen
maar ook mee kunt maken dat je collega’s ook Caregivers zijn.
Comelit ziet iedereen die bij haar werkt als behorend tot het totale team, de familie en we zijn ons
bewust dat een relatie is gebaseerd op vertrouwen dat wordt gecreëerd door aandacht en
communicatie.
- Comelit biedt je volop ruimte tot groei. Bij aanvang zullen diverse trainingen en opleidingen
onderdeel zijn van je inwerk periode. - Flexibele werkindeling is mogelijk.
- Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen passend bij de functie.
- In overleg werken vanuit huis mogelijk (medewerkers werken minimaal 2 dagen op kantoor
waarbij iedere verhouding mogelijk is) - Reiskosten- en thuiswerkvergoeding en alle voorzieningen om vanuit huis te werken zoals
laptop. - Goede arbeidsvoorwaarden vastgelegd in een jaarlijks aangepast handboek.
- Een marktconform salaris
Neem de volgende stap
Ben jij deze ambitieuze Sales Support Medewerker die samen met ons wil groeien? Solliciteer nu op
deze vacature! Wij komen graag met je in contact en nodigen je uit voor een goed gesprek waarin we
je kunnen laten beleven wie wij zijn.
With You. Always
Caregiver definieert onze persoonlijkheid
Wat zoeken wij
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Technical Support Engineer die wil helpen onze Comelit systemen te ondersteunen. Service- en ondersteuningsgericht help je onze klanten, beantwoord je hun technische vragen en geef je advies over onze producten. Samen met collega’s werk je in een team en zorg je ervoor dat de juiste configuraties worden aangeboden en systemen werkend opgeleverd kunnen worden. De vragen komen binnen via telefoon, e-mail of CRM en worden door je afgehandeld.
Wij bieden een mooie en vrije omgeving waar initiatief en creativiteit van harte welkom zijn.
Voel je aangesproken
Dit is een functie voor een monteur die liever een regelmatige baan heeft op kantoor maar ook voor iemand die lang op een binnendienst heeft gewerkt en nu een nieuwe uitdaging zoekt of (nog) een aantal jaren bij een bedrijf wil werken waar je de ervaring in telefonische ondersteuning kunt gebruiken. Leeftijd mag geen vraag zijn voor een functie, maar omdat Comelit Nederland ook zoekt naar ervaring willen we duidelijk maken dat elke leeftijd zich aangesproken moet voelen.
Voel jij je aangesproken? Lees dan verder en vindt de uitdaging die bij jou past!
Wat je gaat doen?
Veranderen betekent ontwikkelen
Comelit groeit snel in Nederland en er is veel informatie die we naar de markt willen brengen. We doen ons werk van advies, het verkooptraject en de ondersteuning anders dan anderen in ons stukje van de markt. We overtreffen verwachtingen en het lukt ons het motto dat we willen verspreiden waar te maken: With You. Always.
We hebben op de binnendienst een plek voor een collega Technical Support Engineer die een technische achtergrond heeft en die installateurs kan helpen met het inrichten en werkend maken van onze systemen. Van afstand nemen we systemen over en kijken we mee via TeamViewer. Samen met collega’s in Nederland, maar ook met collega’s uit Italië helpen we de klanten met kennis en kunde.
Als Technical Support Engineer heb je een uitdagende hands-on rol, waarbij je technische kennis dagelijks wordt gebruikt en uitgedaagd. Daarnaast ga je veel communiceren met klanten en collega’s.
De werkzaamheden worden uitgevoerd op de binnendienstafdeling, waar de prioriteiten worden aangegeven door de coördinator van deze afdeling. Het takenpakket van wat bij de functie hoort is divers maar bestaat hoofdzakelijk uit:
- Beantwoorden van vragen van installateurs, groothandels en collega’s.
- Het maken van offertes en het uitzoeken van technisch kloppende configuraties.
- Het oplossen van storingen of ondersteunend zijn in het werkend maken van een systeem.
Wat heb jij in huis
Om de groei en ontwikkeling die je wilt doormaken waar te kunnen maken en om mee te kunnen bouwen aan de Comelit ambities verwachten we van jou het volgende:
- Je hebt tenminste een mbo werk- en denkniveau, een afgeronde mbo-opleiding in de richting van elektrotechniek of vergelijkbaar is een pre. Ervaring met klanten support op een callcenter zal zeker ook passen.
- Je hebt technisch inzicht en dit is jouw passie.
- Je hebt commercieel inzicht.
- Je hebt goede schriftelijk- en mondelinge communicatieve vaardigheden.
- Je bent vooral betrokken, ambitieus, creatief, verfrissend en je werkt gestructureerd.
- Je bent een teamspeler (noodzakelijk passend in bestaand team).
- Je bent bereid tot studeren en leren.
- Je hebt een analytisch denkvermogen.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Je hebt een redelijke beheersing van de Engelse taal.
- Je geeft graag hulp en wil graag werken bij een bedrijf dat zich kenmerkt als caregiver.
Wat bieden wij?
Om goed te kunnen presteren moet het bedrijf en de werkomgeving inspirerend en uitdagend zijn. Je moet je thuis voelen en weten dat je mening wordt gewaardeerd. Natuurlijk is dit een groeiproces waarin je ons moet leren kennen, daarom hoort bij iedere functie binnen Comelit een inwerktraject. Tijdens het inwerktraject leer je in een aantal weken alle facetten van ons kennen en zul je merken dat onze collega’s caregivers zijn.
Comelit ziet iedereen die bij haar werkt als behorend tot het totale team, de familie. We zijn ons ervan bewust dat een relatie is gebaseerd op vertrouwen dat wordt gecreëerd door aandacht en communicatie.
- Comelit bied je volop ruimte tot groei. Bij aanvang zullen diverse trainingen en opleidingen onderdeel zijn van je inwerkperiode.
- Flexibele werkindeling is mogelijk maar voor deze functie hebben we voorkeur voor 40 uur.
- Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen passend bij de functie.
- In overleg werken vanuit huis mogelijk. (Vanaf 1 mei 2022 werken medewerkers minimaal 2 dagen op kantoor waarbij iedere verhouding mogelijk is).
- Reiskosten- en thuiswerkvergoeding en alle voorzieningen om vanuit huis te werken zoals een laptop.
- Goede arbeidsvoorwaarden vastgelegd in een jaarlijks aangepast handboek.
- Een salarisindicatie publiceren we liever niet via deze weg. Ben je nieuwsgierig? Neem dan gerust contact op.
Neem de volgende stap
Ben jij deze ambitieuze Technical Support Engineer die samen met ons wil groeien? Solliciteer nu op deze vacature! Wij komen graag met je in contact en nodigen je uit voor een goed gesprek waarin we je kunnen laten beleven wie wij zijn.